משלוח חינם בקנייה מעל 299 ש''ח
המעיין צעצועים
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 08-6719744
תקנון אתר

תקנון אתר

תקנון אתר המעיין א.מ שיווק ציוד משרדי בע"מ (להלן: "האתר") מצד אחד לבין גולש ו/או רוכש ו/או לקוח (להלן: ה"גולש") מצד שני. 

תקנון זה תפקידו להציג את יחסי המסחר ותנאי התקשרות בין הגולש לבין האתר ו/או בעליו. 

תקנון זה מהווה את הבסיס לשימוש באתר והיחסים בין האתר לבין הגולש מוסדרים על פי תקנון זה בלבד. 

השימוש באתר מהווה הסכמה מצד הגולש לתנאי התקנון וכן ליתר התנאים המופיעים באתר.

הוראות תקנון זה יגברו בכל מקרה בו תמצא סתירה בין הוראות התקנון לבין מידע/ הוראות ממקור אחר.

מבוא:

1. המעיין צעצועים (hamaayantoys) אתר אינטרנט, המוכר מוצרים שונים לגולשים ובין היתר צעצועים, משחקים וציוד משרדי. האתר מופעל ע"י חברת המעיין א.מ שיווק ציוד משרדי בע"מ ח.פ 511312274 (להלן: החברה").

2. החברה מאשרת לגולשים גישה ורכישה דרך האתר בכפוף לתנאי השימוש המפורטים בתקנון זה (להלן: "התקנון"). 

3. בתקנון זה נעשה שימוש בלשון זכר משיקולי נוחות ואחידות, אך הפנייה מופנית לשני המינים. 

4. מכירת מוצרים מאתר זה לא מיועדת למכירה סיטונאית ו/או למכירת מוצרים לצדדים שלישיים. 

5. החברה אינה אחראית לכל נזק שיגרם לגולש כתוצאה משימוש ו/או רכישה באתר זה, שלא על פי תקנון זה. 

6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה בהתאם לשיקול דעתה, והנוסח הקיים באתר בכל זמן נתון, הוא הנוסח המחייב את החברה. 

7. ככל שיימצא שיש באתר טעות או חוסר דיוק שנכתב בתום לב, בנוגע למוצר מסוים או בנוגע למידע כלשהו, החברה לא תישא באחריות כלשהי והגולש לא יוכל לבוא בטענות בכל הנוגע לשגיאה/ טעות. 

8. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשלול ולמנוע גישת גולש לאתר, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, וזאת במקרה שבו הגולש ביצע או ניסה לבצע פעולה כלשהי בניגוד לתקנון זה ו/או בניגוד לדין ו/או ביצע פעולה שיש בה כדי לפגוע בחברה ו/או בלקוחותיה ו/או במוניטין החברה.

9. בכל מקרה בו ינקטו הליכים משפטיים בנוגע לתקנון זה ו/או ביחס לשימוש באתר, הם יתבררו בבית משפט השלום באשקלון בלבד או בבית משפט המחוזי בבאר שבע (בהתאם לתנאי הסמכות העניינית), וזאת גם במצב שלחברה יש מספר סניפים ברחבי הארץ ובלי קשר למיקומם בפועל.

10. זכאות להשתמש באתר זה תהיה לכל תושב מדינת ישראל שמלאו לו 18 שנים, וברשותו חשבון בנק פעיל בישראל ותיבת דואר אלקטרוני.

11. כמו כן, על הגולש למלא פרטיו האישיים בצורה מלאה, לרבות כתובת עדכנית, תעודת זהות ומספר טלפון.

ביצוע רכישה באתר:

12. בעת ביצוע רכישה באתר, יש למלא פרטים מלאים של הגולש וכן לסמן כי תנאי האתר ותנאי תקנון זה מקובלים על הגולש. 

13. השלמת ביצוע הרכישה תהא רק לאחר שינתן אישור מחברת האשראי לביצוע העסקה, ולאחר קבלת אישור כאמור, יחלו מועדי האספקה המצוינים בתקנון זה.

14. ככל שלא תאושר עסקה על ידי חברת האשראי, הדבר יהווה ביטול עסקה, והגולש לא יוכל לבוא בטענות כלפי החברה בעניין זה ו/או לטעון כי החברה מחויבת לספק את המוצר.

15. במקרה של ביטול עסקה כאמור, רשאי הגולש לבצע הזמנה חדשה באמצעות פרטי תשלום אחרים, וזאת בכפוף לכך שהאתר יאשר את השינוי ויתקבל אישור מחברת האשראי.

אישור וביטול עסקה 

16. כאשר הגולש לוחץ על לחצן "אישור" לאחר מילוי פרטיו האישיים ופרטי התשלום, מתבצע הליך אישור העסקה.

17. ככל שהגולש מעוניין לבצע שינוי כלשהו בעסקה לאחר אישורה, הרי שמדובר בביטול עסקה, והגולש רשאי לעשות כן בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981.

18. החלפה או החזרה של מוצרים אשר נרכשו באמצעות האתר ניתן לעשות בתוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה, זאת בתנאי שלא נעשה שימוש במוצר, לא נפתחה אריזת המוצר, והמוצר באריזתו המקורית במצבו כפי שהיה במועד קבלתו מהחברה.

19. למען הסר ספק, לא ניתן יהיה לבטל רכישת מוצר שהוצא מאריזתו המקורית ו/או שנעשה בו שימוש כלשהו ו/או שנגרם לו נזק כלשהו.

20. ביטול עסקה ללא חיוב דמי ביטול יתאפשר במקרה של פגם במוצר או במקרה של אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין המוצר שהוזמן על ידי הגולש. במקרה מסוג זה, על הגולש לעדכן את החברה באופן מידי (מיד עם קבלת המוצר) על הפגם או אי ההתאמה.

21. ככל שברצון הלקוח לבטל עסקה, מכל סיבה שהיא, הרי שעליו להחזיר את המוצר לחברה לכתובת: אלי כהן 37 אשקלון או להחזירו באמצעות שליח, כאשר עלות המשלוח תהיה על חשבון הגולש וכך גם האחריות בנוגע למשלוח תהיה על הגולש.

22. האתר / החברה יוכלו לבטל עסקה בעצמם ככל שתמצא טעות בהגדרת המוצר, בפרטיו, בתמחור המוצר או בכל פרט אחר. 

23. כמו כן, האתר יוכל לבטל עסקה ככל שזיהה כי הגולש אינו לקוח פרטי ואינו עומד בתנאי תקנון זה, ככל שיתגלה שהגולש הזין פרטים שגויים בעת ביצוע ההזמנה, אם הגולש חב חוב כספי לחברה, אם קיימת מניעה או עיכוב מחמת כוח עליון, מלחמה, מגיפה, חבלת סייבר, שביתה וכיוצ"ב, אם המוצר אזל מהמלאי (גם לאחר ביצוע ההזמנה), ו/או מכל סיבה אחרת לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.

אספקת מוצרים:

24. החברה תפעל לספק את המוצר שהוזמן בכפוף לתשלום מלוא התשלום.

25. איסוף עצמי: במצבים בהם ניתן יהיה לבצע איסוף עצמי של המוצרים, הדבר יירשם באופן מפורש באתר, וכן יירשם מיקום החנות ממנה ניתן לאסוף את המוצר. האיסוף העצמי יהיה בהתאם לשעות ולימים אותם תגדיר החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי.

26. קבלת המוצר באמצעות משלוח לבית הלקוח: מוצר שיוזמן באמצעות שליח, יסופק בתוך 4 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה. כל תלונה בנוגע למוצר שיתקבל באמצעות שליח, תדווח לחברה באופן מיידי (מיד לאחר קבלת המוצר), וככל שלא יעשה כך, הדבר יהווה ראיה לתקינות המוצר ולהתאמתו. 

27. המוצר יסופק לכתובת שהוקלדה באתר על ידי הלקוח.

28. במצב בו המוצר חזר מאחר שלא נאסף ו/או התקבל על ידי הלקוח, הלקוח לא יוכל לטעון כנגד החברה והחברה לא תישא בעלות משלוח נוסף.

29. החברה לא אחראית על עיכובים של חברת משלוחים ו/או דואר ישראל.

30. אם ישנו מוצר שאזל מהמלאי, החברה תיצור קשר עם הגולש ותבדוק האם ברצונו לבטל את העסקה.

המוצרים באתר: 

31. התמונות באתר הן להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונה לבין המראה והמפרט בפועל. 

32. החברה שומרת על הזכות לעדכן מחיר מעת לעת, להוסיף מבצעים או להפסיקם, ללא הודעה מוקדמת ולפי שיקול דעתה הבלעדי, והגולש לא יבוא בטענות לחברה בגין מוצר שחלה עלייה במחירו בטרם השלים את ביצוע העסקה.

33. יתכן מצב בו מוצר שהוזמן לא יהיה קיים במלאי החברה, ובמצב זה החברה לא תישא באחריות והגולש לא יוכל לבוא בטענות כלפי החברה.

34. המחירים באתר הם שקל חדש וכוללים מע"מ.

חוקי כרטיסי אשראי והצהרות משפטיות:

35. הרוכש מצהיר כי הוא מודע לחוקי כרטיסי אשראי ככל שמתייחס ל"רכישה מרחוק" ו/או "רכישה טלפונית" ו/או "עסקת אינטרנט".

העדר אחריות:

36.האתר והחברה לא נושאים באחריות כלשהי בנוגע לתכנים הקיימים באתרים אחרים המפורסמים באמצעות קישורים באתר. האמור בסעיף זה נכון גם למקרים בהם קישורים באתר יובילו לדפי אינטרנט לא פעילים.

37.האתר והחברה לא יהיו אחראים לכל נזק שיגרם לגולש או לצד שלישי כתוצאה משימוש או רכישה באתר.

אחריות מוצר:

38. באתר מוצגים מוצרים מסוגים שונים עם מפרטים שונים. ישנם מקרים בהם תתגלה טעות במפרט מוצר, או הגדרתו או תמונתו או התאמת התמונה או כל טעות אחרת. התחייבות האתר היא למוצר כפי שנרשם בכותרת המוצר ולא לכל מצגת אחרת שהוצגה אם בשגגה או בשל שינוי או טעות שנעשתה בתום לב.

39. הגולש מוותר מראש על כל טענה בנוגע לסעיף זה.

הצהרת הגולש:

40. הגולש מתחייב לנהוג בתום לב וביושר בעת הרכישה ו/או ההזמנה כמו גם לאחר הרכישה והאספקה.

41. הגולש מתחייב להודיע על כל טעות במשלוח המוצר שקיבל. ככל שתתגלה טעות שהלקוח לא דיווח עליה (למשל: קבלת מוצר נוסף, קבלת מוצר יקר יותר וכיוצ"ב), מתחייב הלקוח לשלם בעבור המוצר, את הסכום וערכו ביום אותו קיבל את המוצר וזאת לפי מחיר מחירון החברה והאתר ביום קבלת המוצר אליו בפועל.

42. הגולש מתחייב לא להעביר, לאסוף או לעשות שימוש בתכנים ו/או בפרטים ו/או בכל מידע אחר הנמצא באתר.

43. הגולש מצהיר כי הוא מקבל את כל האמור בתקנון זה, על סעיפיו השונים ומסכים לנהוג על פיהם.

סודיות ומדיניות פרטיות:

44. האתר והחברה רשאים לשנות מעת לעת את הוראות מדיניות הפרטיות שלהם.

45. באפשרות הגולש לפנות לחברה בטלפון/ הודעת sms/ הודעת "וואטס אפ" למספר: 0506670641 בבקשה להסיר עצמם ממאגר המידע של האתר/ החברה.

46. פרטיות הגולשים חשובה לחברה והחברה נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ככל שניתן על סודיות המידע שנמסר לה על ידי הגולשים.

47. האתר מתחייב לשמור על סודיות הגולש ולא להעביר פרטים לצדדים שלישיים, למעט לצורך ביצוע שירותים מטעם החברה, כגון: שירותי אחריות ותחזוקה למוצרים. האמור בסעיף זה לא חל על מידע אשר אינו חושף את זהות הגולש.

48. האתר מאובטח בטכנולוגיית סליקת אשראי בתקן DSS 1PCI LEVEL

49. האתר והחברה רשאים לעשות שימוש במידע שנמסר על ידי הגולש במועד רכישת המוצרים ו/או בעת ההרשמה לאתר, וזאת לצרכי התייעלות, שיפור, סטטיסטיקה, קידום מכירות, התאמת תכנים לגולש, שיווק וכן לצורך עדכון הגולש במבצעים או שירותים המוצעים על ידי האתר והחברה.

50. בכפוף להסכמת הגולש לקבל דיוור מהאתר / חברה, תהיה החברה רשאית לשלוח לגולש מידע שיווקי, פרסומים, הודעות וכיוצ"ב. לגולש תהיה נתונה האפשרות לבטל הסכמה זאת בכל עת.

51. המידע המצוי באתר הינו לצרכי החברה בלבד והחברה נוהגת כאמור באמצעי בטיחות כדי להבטיח את שמירת המידע הנ"ל.

52. הגולש מצהיר כי הוא מסכים שבזמן השימוש באתר, תפעיל החברה קבצים שיאפשרו לה לזהות את הגולש. השימוש בקבצים אלה יעשה בהתאם לתנאי מדיניות הפרטיות.

53. החברה לא תעביר לגורמים כלשהם את פרטי הגולש, אלא במקרים המנויים להלן:

      א) תינתן הסכמה מאת הגולש.

      ב) במקרה בו הגולש הפר את התקנון ו/או הפר את מדיניות הפרטיות ו/או פעל בניגוד להוראות הדין.

      ג) מתן מידע לפי דין.

      ד) מתן מידע לפי דרישת גורם ממשלתי מוסמך.

      ה) במצב בו הזכויות בחברה ו/או באתר יועברו לצד שלישי. במצב כזה, הצד השלישי יהיה כפוף להוראות תקנון זה.

      ו) במקרים בהם תהיה מחלוקת ו/או תביעה ו/או הליכים משפטיים בין הגולש לבין החברה או האתר.

      ז) במקרים בהם עולה חשד לביצוע מעשה בלתי חוקי.

      ח) במצב בו יינתן לחברה / לאתר צו שיפוטי או במצב בו תתקבל בקשה מגורם משפטי מוסמך.

      ט) במקרים בהם מסירת המידע תמנע גרימת נזק חמור לחברה ו/או לאתר ו/או לגולש ו/או לצד שלישי כלשהו.

54. באתר עשויי להיות מוצג תוכן של צד שלישי והשימוש אותו מבצע המשתמש בתוכן של צד שלישי כפוף לתקנון ו/או למדיניות הפרטיות של אותם צדדים שלישיים. כל שימוש בתוכן של צד שלישי, לרבות כל כניסה של המשתמש לאתרים של צדדים שלישיים על ידי הפניה באתר או בפרסומת באתר, יתבצע על אחריותו הבלעדית של המשתמש ולמשתמש לא תהיה כל טענה או תביעה כנגד האתר/ החברה בקשר לכך, לרבות בגין כל נזק, ישיר או עקיף, הנובע משימוש או כניסה כאמור, בשל פגיעה בפרטיות, איסוף מידע או שימוש בו על ידי צדדים שלישים.

55. כאמור, אתר זה מנוהל ומאובטח והחברה נוקטת באמצעי הזהירות שברשותה על מנת להגן על סודיות הגולש, אך החברה והאתר לא מתחייבים כי האתר יהיה חסין מפני חדירות למאגרי המידע שלו, והגולש מצהיר כי ידוע לו שהחברה לא תישא באחריות לגבי נזק שנגרם לגולש, לרבות בשל נזק שנגרם עקב פגיעה בפרטיות.

56. הגולש מצהיר כי ידוע לו שחלק מהמידע באתר נשמר בשרתים מחוץ למדינת ישראל, ויתכן כי מדינות אלה מקנות הגנה פחותה מזו הקיימת במדינת ישראל, ולגולש לא יהיו טענות כלפי החברה / האתר בקשר לכך.

57. רישום פרטים באתר מהווה הסכמה של הגולש לכך שמידע אודותיו מוחזק במאגרי המידע של החברה, וכי ייעשה שימוש במידע זה בהתאם לדין.

58. במקרים שאינם בשליטת החברה או הנובעים מכוח עליון, החברה לא תהיה אחראית לנזקים כלשהם שיגרמו לגולשים, כך גם במצב בו מידע אשר היה מצוי ברשות החברה אבד או יגיע לגורם עוין או שיעשה בו שימוש ללא הרשאה.

שונות:

59. כל התוכן המופיע באתר מוגן על ידי דיני זכויות יוצרים וחל איסור להעתיק, להפיץ, לפרסם ולעשות בו כל שימוש, למעט במקרים בהם ניתן לכך אישור מפורש מהחברה.

60. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות שם החברה, לוגו, עיצובים, סימני מסחר וכל פרט או תוכן הנוגע לאתר, שייכים לחברה, ורק לחברה יש זכות להשתמש בהם.

61. שליחת הודעות ו/או מיילים מהאתר לגולשים אינה מהווה "מסר פרסומי" ככל שהדבר מהווה חלק מתפעול האתר או ממתן שירות לגולש, והגולש מאשר בזאת שליחת הודעות כאמור.